Heeft u vragen of direct één van onze experts nodig?

Wij zijn dagelijks bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur. Neem contact met ons op op de manier die voor u het beste werkt.

Telefoon:

+31 180 69 1930

E-mail:

[email protected]

Voorraadbeheer Zuivel | Cruise

De functie

Meeder is een internationale leverancier van groente, fruit en zuivel. Sinds onze start in 1893 zijn wij uitgegroeid tot een wereldwijde speler in de internationale cruise- en scheepvaartsector, met vestigingen in Spanje, Italië en Nederland (Barendrecht). Dankzij onze jarenlange ervaring en divers klantenbestand bieden wij maatwerkoplossingen op het gebied van verpakkingen, productkwaliteit, houdbaarheid en logistieke uitdagingen wereldwijd. Onze klanten kunnen altijd rekenen op verse producten en een hoge servicegraad.

Voor onze cruise-afdeling zoeken wij een enthousiaste Medewerker Voorraadbeheer met affiniteit voor zuivelproducten en AGF. Heb je ervaring in de zuivelbranche of voel je je thuis in de wereld van versproducten? Wil je werken in een dynamische, internationale omgeving?

Dan is dit jouw kans!

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor het beheren en optimaliseren van de zuivelvoorraden voor onze vestigingen in Nederland, Italië en Spanje. Je werkt nauw samen met de afdelingen inkoop, logistiek, sales en onze leveranciers. Dankzij jouw overzicht en coördinatie zorg je ervoor dat orders tijdig en correct worden verwerkt en dat de voorraden aansluiten op de behoeftes van onze internationale klanten. Je hebt een belangrijke rol in het signaleren van afwijkingen en het bieden van oplossingen. Daarnaast onderhoud je contact met klanten en interne afdelingen om een soepel proces en hoge service te waarborgen.

  • Beheren van zuivelvoorraden voor meerdere internationale vestigingen.

  • Afstemmen met inkoop en logistiek over aanvoer en beschikbaarheid van producten.

  • Monitoren van orders en zorgen voor een correcte en tijdige afhandeling.

  • Signaleren van afwijkingen en initiëren van passende oplossingen in overleg met betrokken afdelingen.

  • Onderhouden van klantcontact over bestellingen, wensen en leverinformatie.

  • Correct en snel afhandelen van klachten en bieden van passende oplossingen.

  • Analyseren van afnamepatronen van klanten en daarop anticiperen.

  • Uitvoeren van diverse administratieve taken die bij de functie horen.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende functie binnen een dynamisch team en internationale organisatie;

  • Een marktconform salaris incl. 13de maand bij voldoende resultaat;

  • Een aanvullende pensioenregeling;

  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;

  • Om de week een groente- en fruitpakket;

  • Geheel verzorgde lunch tegen een kleine eigen bijdrage;

  • Laptop van de zaak.

Wat neem je mee?

  • MBO werk- en denkniveau;

  • Je beschikt over een sterk analytisch vermogen, kunt resultaat- en oplossingsgericht denken en durft initiatief te nemen;

  • Uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord- en geschrift;

  • Goede kennis van MS Excel is een pré;

  • Affiniteit met de AGF-, zuivel en/of cruise branche is een pré.